piątek, 22 listopada 2013

Od Steve'a- Szczeniaki

To był ten dzień, już wkrótce miały narodzić się moi potomkowie. Chciałem im wiele pokazać, nauczyć ..
~~
Wieczorem Sue zaczęła rodzić, szczerze .. było strasznie choć to nie ja musiałem to przeżywać. Po chwili ujrzałem pierwszego malucha. Waderka ..
- Jako kochana. - uścisnąłem ją w swych ramionach.
Myśleliśmy, że to już koniec porodu, jednak okazało się, że nie. Po dosyć długim czasie ukazał mi się basior.
- No witaj na świecie.. Przyszły mój następco...
- Jak ich nazwiemy ? - spytała Sue po chwili.
- Waderę Aerlinn, a basiora Zayare. - puściłem jej oczko.
- Pię.. - nie dokończyła, bo znów zapewne poczuła ucisk w brzuchu.
Kolejna masakra się zaczęła..
< Sue ? Jak będą wyglądać twoje ? ^^ >





Imię: Aerlinn
Wiek: Parę dni.
Płeć: Wadera
Żywioł: Szuka
Moce: Szuka
Charakter: Zgrywa niedostępną, jednak ma charakterek, często używa ciętej riposty, czasem także wredna i chamska, uwielbia doznawać nowych wrażeń.
Partner: Za młoda.
Rodzina: Ojciec - Steve, Matka - Sue, Brat - Zayare, i nie wiem kogo jeszcze będzie mieć Sue..
Jaskinia: Z rodzicami.
Dodatkowe: Urodziłam się tu, w Watasze Szmaragdowych Łez. 
Właściciel: Kaaśkaa
Jak dorośnie :

---------------


Imię: Zayare
Wiek: Parę dni.
Płeć: Basior
Żywioł: Szuka
Moce: Szuka
Charakter: Flirciarz, romantyk, czasem woli pobyć sam, bardzo ciekawski, dumny i pewny siebie, ma cięty język. Uwielbia grać "złego" faceta.
Partner: Za młoda.
Rodzina: Ojciec - Steve, Matka - Sue, Brat - Zayare, i nie wiem kogo jeszcze będzie mieć Sue..
Jaskinia: Z rodzicami.
Dodatkowe: Urodziłam się tu, w Watasze Szmaragdowych Łez. 
Właściciel: Kaaśkaa
Jak dorośnie :

Inne:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz