poniedziałek, 14 października 2013

Od Black'a C.D. Rene do Steve'ego



Zamyśliłem się przez chwilę ile mogę jej o sobie powiedzieć, aby nie przesadzić.
-Pochodzę z narodu czarnych wilków. I widzisz jestem trochę demonem..., bo kiedy byłem w świecie demonów walczyłem z jednym wilkiem i nagle wszystko stało się jasne. Z czasem dałem sobie sprawę, że tak naprawdę demon ten wszedł we mnie i teraz mam jakby dwa oblicza, bo potrafię się zmienić nie tylko w wilka mroku, ciemności i ognia, ale równie wilka o takich jakby rogach. Poza tym moimi żywiołami jest mrok i ciemność.-uśmiechnąłem się do niej pogodnie-Hm.... A więc skoro lubisz spacery po czarnym lesie to może się przejdziemy?-zaproponowałem
-Jasne-powiedziała swoim delikatnym głosem
Tak naprawdę istniały dwa rodzaje czarnych lasów- jeden w zwykłym świecie i drugi w świecie demonów. Po drodze natknęliśmy się na wilka z watahy, którego już w miarę znałem.
-Rene to jest Danny, to jest Rene...-przedstawiłem ich sobie
Razem zaczęliśmy rozmawiać spacerując. W końcu zrobiło się ciemno, dlatego odprowadziłem Rene do jaskini, a ja sam wybrałem się do świata demonów. Musiałem odwiedzić pewnego znajomego, a dokładniej mówiąc nowego władce demonów.
-Hej Steve...-odparłem- Przyszedłem tutaj po to by tobie pogratulować stanowiska-zaśmiałem się- Mam nadzieję, że również nie długo ja zostanę władcom,  ale całego narodu czarnych wilków...

<Steve? :D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz