niedziela, 6 października 2013

Od Steve C.D Sue


- Ehh.. - westchnąłem i zmrużyłem oczy.
- Wybieraj..
- Wiem, że zniechęcisz się do życia w zaświatach, ale skoro chcesz. Pokaże Ci jak tam żyjemy.. - chwyciłem ją za łapę i pobiegliśmy w stronę najbliższego drzewa.
Wyciągnąłem księgę i krzyż gotycki, i oparłem o drzewo. Stanąłem twarzą w twarz z Sue i zacząłem mówić :
- Tollite me.. et corporis, et nos in viam aeternae obruat terra timor et dolor. Ubi non pertingit ad minima bar spei ..
Zamknąłem oczy i czekałem, poczułem ten sam okropny ból co wtedy, gdy przechodziłem do tego świata.
- Steve !! - zaczęła płakać. - Nie mogę wytrzymać !!
Jęczała z bólu, a ja krzywiłem się lecz nic nie odpowiedziałem..
Teraz byliśmy już w zaświatach, staliśmy twarzą w twarz. Ja :

http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/215/7/1/______i_m4p13_______by_verceline-d6gfl8s.jpg

I Sue :
http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/217/9/9/______s_k_y_l_a_________by_verceline-d6grxc7.jpg
< Sue ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz