środa, 9 października 2013

Od Steve C.D Sue

Popolowaliśmy troszkę, nie długo bo chciałem jej pokazać coś jeszcze. Doszliśmy do mej groty, otworzyłem pewna księgę.
- Pamiętasz słowa, które wypowiadałem kiedy przechodziliśmy do innego wymiaru ?
- Myhmm.. - kiwnęła głowę na tak.
- To księga w której umieszczone są wszystkie zaklęcie, legendy i inne rzeczy warte uwagi. - otwarłem na stronie, gdzie umieszczone było zaklęcie, dzięki któremu można było przedostać się do drugiego świata.
Wilczyca spojrzała i zobaczyła znów te same słowa :

Tollite me.. et corporis, et nos in viam aeternae obruat terra timor et dolor. Ubi non pertingit ad minima bar spei.

Wypowiedziałem je i kazałem jej powtórzyć. I tak parę razy, aż załapała.
- No dobra, ale dlaczego to nie działa.. ? - zdziwiła się.
- Bo bo trzeba tej książki i krzyża gotyckiego.. - westchnąłem i podarowałem jej moje przedmioty..
- Dlaczego mi to dajesz ?
- Bo moje życie jest już bezsensu .. a ja mam ich wiele..i tego nie trzeba już przeklinać.. - westchnąłem.
- Przeklinać ?! - wzdrygnęła się.
- Tak, talizman aby zadziałał trzeba go przeklnąć..Już czas abyś sama przeniosła nas i zabiła coś w moim świecie..

< Sue ? XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz