piątek, 11 października 2013

Od Steve C.D Sue







Pocałowałem ją i chowając jej sztylet " dotknąłem serca ".
- Szkoda..że to nie koniec.. - westchnąłem.
- Co ?! Ale jak to ?! Przecież oni nie żyją.. - ujrzałem w jej oczach łzy.
Po chwili odwróciłem się słysząc stukot.
- No proszę, czyżby Steve.. - śmiała się ironicznie. - Mój kochany Steve i jego słaba partnerka..
Kiedy to usłyszałem z ogromną wściekłością podszedłem do ciała mej wyrodnej matki.
- No dalej..zabij mnie. Wiem że tego chcesz.. - kusiła mnie ohydnym głosem.
Rozdarłem jej miejsce w którym powinno mieścić się serce, lecz oczywiste, że go nie miała. Za to posiadała oblepioną jakimś podejrzanym śluzem skałę.Wyrwałem jej to z piersi i usłyszałem ostatnie słowa.
- Może i zabiłeś nas wszystkich, lecz dalej będziesz wyrzutkiem i słabeuszem !! - śmiała się w swych ostatnich chwilach.
- Niby byłaś śmiertelniczką, lecz duszę od swych narodzin miałaś demona ! - rzuciłem nią o ziemię i z płaczem uderzyłem o ziemię.
Sue podeszła do mnie.
- Teraz, będzie już tylko lepiej .. - uśmiechnęła się lekko.
Wstałem z bólem podszedłem jeszcze raz do ciała matki i zerwałem jej z szyi talizman.

http://fc08.deviantart.net/fs32/f/2008/194/1/4/WISIOR___TRISKEL___by_bizuteria_bizu4u.jpg

- Po co Ci to ? - zdziwiła się.
- To talizman przywódców - odparłem i uśmiechnąłem się pierwszy raz w życiu w zaświatach. - Sue, czy razem ze mną chciałabyś żyć do końca swoich dni, jako pani i władca zaświatów.. ? - spytałem zakładając jej na szyję medalion. Podszedłem jeszcze do ciała swego ojca, zerwałem podobny wisior i założyłem go na siebie. Czekałem na odpowiedź..

< Sue ? To jak ? Będziesz Pierwszą Damą ? c; >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz