sobota, 12 października 2013

Od Steve C.D Sue


- Chciałbym pokazać Ci co teraz należy do nas.. - chwyciłem ją za łapę i biegliśmy przez spalony las.
- Gdzie biegniemy ?! - pytała.
- Zobaczysz ..!
Ujrzeliśmy potężny zamek, którego trudno było opisać. Podszedłem do drzwi i zastukałem kołatką 5 razy. Otworzył mi sam DeVill..

http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/183/0/4/_____c_d_e_o_l_s_ine_________by_verceline-d6bnvbl.jpg

Spojrzałem mu prost w oczy z poważną miną.
- Co ?! Dotąd jeszcze nikt nie ośmielił popatrzeć mi w oczy ! - krzyknął ze zdumienia.
- Jak widzisz, ja ośmieliłem. Tak samo jak zabiłem mych rodziców..
- Co Assaphinos i Verde nie żyją ?! - odparł głośno z oburzeniem.
- Nie..więc ja i Sue przejmujemy władzę ! - oznajmiłem.
- Kto to Sue ?!
Wilczyca pokazała się zza moich pleców.
- To moja partnerka..
- Ale jeśli chcecie rządzić musicie się pobrać.. - odparł.
Popatrzyłem wielkimi oczami na ślicznotkę.

< Sue ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz