środa, 2 października 2013

Od Jacoba C.D. Luny

-To może na początek pomyślmy jak mają wyglądać te kartki dla wszystkich...-odparłem od razu
Zamyśliliśmy się przez chwilę po czym zaczęliśmy wypisywać kartka po kartce.Luna rysowała na każdej księżyc, a ja pisałem ukośnie, aby zrobić dobre wrażenie.Pod każdym z wiadomości pisało imię do wilka, którego to jest.

 " Za dwa dni odbędzie się przepiękna pełnia przez co planowane są wróżby z gwiazd.Dzięki temu dowiesz się co nie co o swojej przyszłości dzięki Lunie, która zna się na gwiazdozbiorach.Może być to dla wielu wilków bardzo przydatne.Mam nadzieję, że się z jawisz na tym ....  Zebranie będzie o północy na wzgórzu watahy.
                                                                                          Jacob i Luna "
-No to chyba już wszystkie-powiedziałem, odkładając pióro-Będzie wtedy na prawdę super, pewnie-odparłem uśmiechając się do Luny-Heh, to był na prawdę dobry pomysł-przyznałem
Po tym roznieśliśmy dla wszystkich kartki, po czym wróciliśmy nad wodospad.
-To może teraz  krótki spacerek na odpoczynek?-zaproponowałem posyłając uśmiech waderze

<Luna dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz