piątek, 4 października 2013

Od Lirenta C.D. Panther







-Poznałem go gdy miałem jeden rok-odparłem-zaczęło się to od tego, że po prostu szukałem czegoś do jedzenie.Na łące udało mi się znaleźć jajko lekko inne od pozostałych jakie widziałem.Było koloru żółtawego.Zabrałem je do jaskini, aby po prostu je jakoś przygotować by było smaczniejsze.Gdy odwróciłem na chwilę od niego wzrok skorupka zaczęła pękać.Nie wiem z kont, ale był w niej pomarańczowy chomiczek.Zaczął mi się przyglądać.Było mi szkoda, aby go przecież zjeść.Po tygodniu zostaliśmy najlepszymi przyjaciółmi.Byłem wtedy bardzo mały dlatego byłem prawie, że rozmiarów chomiczka po tym tygodniu, gdy stworek szybko rósł-zaśmiałem się i zakończyłem-Wiecie, że mogę mu czytać w myślach i przez to wiem co on mówi?-zapytałem z uśmiechem na pyszczku

<Panther?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz