piątek, 4 października 2013

Parę spraw

No nie wiem... Jestem trochę zła Blade... Wyraźnie napisałam żeby nie było póki co wilków ze skrzydłami... ^^" Ja wiem że możecie to odebrać jako taki mój kaprys... ale ja sama nie cierpię wilków (ludzi) którzy są wielcy, umieją wszystko i są nie do zdarcia. Ja nie mówię że któryś z wilków z mojej i waszej watahy taki jest. Ale... dobra to było tak na marginesie. Wróćmy do tematu.
 NIE dawajcie więcej skrzydlatych wilków. Tak póki co... Ach no i co do jaskiń... Dlaczego dwie z nich mają dwa zdjęcia? Przecież ludzie to są zupełnie inne jaskinie niż na dwóch zdjęciach. Mamy jedno. Jedno zdjęcie jaskini, bo odnoszę wrażenie że zrobił się bałagan. Błagam nie pomyślcie sobie że zaczęłam się rządzić. Chciałabym tylko żeby był porządek, a wataha nie była... no sama nie potrafię tego określić.

 Daruję wam te rzeczy, ale żebym nie musiała więcej rąk załamywać. PROSZĘ nie obraźcie się na mnie. :(

Wasza alfa, Panther

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz