wtorek, 1 października 2013

Od Jacoba C.D. Luny

-To może jutro spotkamy się tutaj przy wodospadzie?-zaproponowałem
-Ok, a potem pójdziemy do innych wilków
Jeszcze przez chwilę siedzieliśmy i rozmawialiśmy, aż nastała całkowita noc.Zmęczeni całym dniem zaczęliśmy iść w stronę łąki.Pożegnaliśmy się dopiero przy swoich jaskiniach.
-No to do jutra-uśmiechnąłem się uwodząco i wszedłem do swojej jaskini
Potem ułożyłem się wygodnie w koncie myśląc jeszcze trochę o nadchodzącym dniu, aż w końcu udało mi się zasnąć.
                                *Ranek*
Wstałem dość wcześnie i od razu po śniadaniu wybrałem się nad wodospad po czym usiadłem pod drzewem czekając na Lunę, która miała się zaraz zjawić.

<Luna? Jak to wszystko wyglądało z twojego punktu widzenia? ;p >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz