sobota, 5 października 2013

Od Steve'a - Quest 2 - Zemsta



Razem z błękitkiem nad rzeką. Ona siedziała na brzegu, a ja w wodzie.
- Nie wejdziesz ? - spytałem z wielkim uśmiechem.
- Nie, nie wejdę ! - odparła stanowczo.
- Tracisz frajdę... - po tych słowach zemdlałem.
Obudziłem się z bólem głowy na przeciw siebie ujrzałem drzewo z wyrytym napisem " Idź tam <-- a znajdziesz osobę na której Ci zależy".
" Błękitek i ślicznotka " pomyślałem i pognałem w stronę gdzie wskazywała strzałka. Dobiegłem do wielkiego urwiska, a po drugiej stronie przepaści za mgłą dostrzegłem wadery. Po jednej stronie ujrzałem moją matkę.
- Ohydna jak zawsze... - odparłem z odrazą.
- Zamknij się !!! Chcesz żeby żyły ?!
- Myhm...
- To pójdziesz ze mną !! - pluła mi w twarz.
Znałem ją więc wiedziałem co może zrobić jeśli jej nie posłucham.

C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz