piątek, 27 września 2013

Od Luny C.D. Jasper

- No więc wychowałam się w stadzie, daleko stąd ludzie nazywają tą krainę Grenlandią, ja wolę nazwę kraina lodu. Mieszkaliśmy w jaskini głęboko pod śniegiem, wtedy przyszli oni..
- Kto oni? -spytał Jasper
- Ludzie, znaleźli naszą jaskinię i pozabijali prawie całą moją rodzinę, właściwie to nie była moja prawdziwa rodzina, ale czułam się jej częścią.
- Więc co się stało z twoją prawdziwą rodziną?
- Moi rodzice byli parą alfa, jednak pewnego dnia wybuchła wojna, mój ojciec musiał stanąć w obronie stada, jednak pomału go i nikt nie wie co z nim zrobili. Moja matka nie mogła tego wytrzymać więc wraz z pozostałymi wilkami udała się na południe, jednak i tam odpadli nas kłusownicy złapali nas wszystkich, jednak ja zdołałam uciec między prętami klatki i odnalazłam nowe stado, miałam wtedy trzy miesiące. - westchnęłam - no to może teraz ty podpowiedź mi coś o sobie?
<Jasper?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz