piątek, 27 września 2013

Od Sue C.D Jaysona

-Chętnie.-zgodziłam się-Też jestem tu nowa, ale poznałam już te tereny jak własną kieszeń.Chodź za mną.
Wilk grzecznie szedł moimi śladami.najpierw zaprowadziłam go do lasu gromu.
-To las Gromu.-oznajmiłam-To moje ulubione miejsce.Mimo bagien jest pełen tajemniczych stworzeń i kto wie.. być może magii.
Przechadzaliśmy się po lesie.Wyszliśmy ze wschodniej strony na Księżycową Polanę.
-Księżycowa Polana nie jest podobna do siebie w dzień, ponieważ w nocy jest tu dużo piękniej i widać dwa księżyce, które nie pojawiają się w dzień.
Następny zwiedzaliśmy Słoneczny gaj, las pełen słońca, do ktłrego rzadko zachadzają się kłusownicy i gdzie można upolować smaczne mięso.Potok łez, piękny wodospad gdzie często spędza swój czas Alfa, płaczący las, gdzie panuje mrok i gdzie grasuje smutek, jezioro spokoju, gdzie są tereny Violetty i gdzie nigdy się nic nie dzieje.Co tam jeszcze? A tak: jeszcze wilcze jaskinie, w których gdzie kto mieszka, gdzie dana jaskinia się znajduje i które są jeszcze puste.
Na koniec odprowadziłam Jaysona pod jego norę.
-No na tym koniec.-odrzekłam pogodnie-Pewnie jesteś zmęczony, więc cię tu zostawię.Wiesz jak co gdzie mnie szukać - w jaskini raf koralowych.
 I odeszłam pozostawiając wilka samego.

jayson chcesz coś dodać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz