piątek, 27 września 2013

Od Tomasa do Tachiby



Słyszałem ostatnio od Jaspera, ze jest nowa wilczyca w watasze, postanowiłem ją poznać.Siedziała przy wodospadzie, miała śnieżnobiałe i puszyste futro.
-Hej-powiedziałem siadając obok-Mam na imię Tomas, a ty? -zapytałem przygryzając język, aby być miłym, a nie jak to ze mną jest, że od razu chce pokazywać swoją wyższość
-Mam na imię Tachiba-uśmiechnęła się słodko
Gdzieś już słyszałem chyba to imię.
-Z kont pochodzisz ?-spytałem ciekawy
-Z południa, a co?-była lekko zdziwiona moim pytaniem
-Nie należałaś czasem kiedyś do watahy Mrozu?
-Z kont o tym wiesz?-była już lekko przestraszona
Na moim pyszczku pojawił się wielki uśmiech.
-Nie pamiętasz już jak się bawiliśmy jak byliśmy mali ? To ja Tomas !-nie mal krzyknąłem przytulając ją do siebie
Spotkaliśmy się po tylu długich latach.Teraz miałem już pewność, że to ona.

<Tachiba dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz