niedziela, 29 września 2013

Od Tomasa C.D. Tachiby

Przypomniały mi się nagle lata gdy byłem jeszcze szczeniakiem i bawiłem się razem z Tachibą i Jasperem.Mój brat udawał potwora, a wilczyca była taką jakby księżniczką w zamku, musiało to wyglądać z pewnością wręcz śmiesznie, albo jak sobie kiedyś z Tachibą wieczorem wyobrażałem jak będziemy wyglądać jak dorośniemy....To wszystko do mnie teraz wróciło tak samo jak ta dawna miłość do niej.Teraz dopiero żałowałem, że wtedy odszedłem, ile to ja musiałem stracić....Wilczyca nawet zdążyła już założyć swoją własną rodzinę.
Nasze spojrzenia znowu się spotkały.
-Wiesz...Zawsze bałem się Ci to powiedzieć...Ale wiedziałem, że po prostu jesteś z nim pewnie szczęśliwa.Ale teraz już Ci to w końcu powiem...Kocham cię-odparłem patrząc na nią

<Tachiba?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz