sobota, 28 września 2013

Od Luny C.D. Violetty

-Masz rację tylko miejmy nadzieję, że nie będzie takiej - powiedziałam - muszę do niego teraz wrócić jestem bardzo głodna może pójdziemy zapolować, na razie!
- Do zobaczenia!
Poszłam do jaskini Jaspera, jeszcze spał, miałam okazję mu się dobrze przyjrzeć, jednak zanim zdążyłam to zrobić obudził się.
- Witaj śpiochu! - powitałam go radośnie - Jak się spało?
- Dobrze, jestem strasznie głodny zapolujemy?
- Chciałam cię zapytać dokładnie o to samo - powiedziałam to, a kiedy byliśmy w drodze na polanę rozmawialiśmy o zwierzynie, ustaliliśmy, że zapolujemy na jelenia. Kiedy dotarliśmy na miejsce wypatrzyliśmy stado dorosłych jeleni, zakradliśmy się i niewiele czasu minęło jak delektowaliśmy się mięsem. Kiedy skończyliśmy postanowiliśmy pójść nad Jezioro Spokoju do jednorożców mimo iż było południe.

<Jasper nie wiem co było dalej poproszę ciąg dalszy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz