poniedziałek, 30 września 2013

Od Panther C.D. Luna

- To smutna historia, ale spójrz na to z innej strony. Masz wspaniałą watahę i wspaniałe wilki w niej, tak jak tego chciał twój ukochany Dell. Masz lepiej niż mogłaś to sobie wymarzyć, uwierz mi Dell byłby z ciebie dumny.- powiedziała Luna. Spojrzałam na nią zdziwiona. Nie dlatego że jej nie zrozumiałam. To wszystko co jej powiedziałam... Nie wierzyłam że ona może wiedzieć co czuję, że będzie potrafiła to zrozumieć. Uśmiechnęłam się.
- Dziękuję ci.- powiedziałam z wyraźną ulgą w głosie. Owinęłam się swoimi skrzydłami i położyłam pysk na swoich przednich łapach. Spojrzałam na swoje odbicie w wodzie.
- A tobie przydarzyło się kiedyś coś ciekawego?- zapytałam nagle. Luna zastanowiła się, po czym odpowiedziała.

<Luna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz